عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

اگر به دنبال صفحه ای میگردید که درباره مشکلات روزمره شما گفتگو نماید؟؟ این صفحه دقیقا همان صفحه ایست که دنبالش میگردید. ما در این صفحه مشکلات یومیه شما مانند علل و تعمیر لباسشویی منزلتان و یا تفاوت و یا معرفی کلید هوایی و اتوماتیک برای ساختمان یا آپارتمان‌تان

  • ۰
  • ۰

لازمه طی شدن صحیح و بی نقص فرایند تعمیر سانترال، عیب یابی درست این محصول است. اگر فرایند عیب یابی به صورت درست، کامل و بی نقص انجام نشود، ممکن است اقدامات تعمیری نیز به اشتباه انجام شده و نتیجتا مشکل دستگاه برطرف نگردد. برای عیب یابی تلفن سانترال، باید اجزاء دستگاه را به خوبی شناخته و بر فرایند کاری هریک از آنها تسلط کامل داشته باشید.

تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات سانترال در مرکز سخت افزار ایران، به دلیل برخورداری از سالها تجربه در حوزه تعمیر انواع سانترال، با اجزا و قطعات این دستگاه به خوبی آشنایی داشته و می توانند مشکل و منشأ آن را به خوبی تشخیص دهند. به این ترتیب، شما می توانید اطمینان داشته باشید که تلفن و سیستم سانترال شما به صورت حرفه ای عیب یابی شده و به بهترین شکل ترمیم می گردد.

تعمیرات تخصصی سانترال در محل

تعمیرات سانترال در حوزه کاری کارشناسان و اساتیدی است که به علم ارتباطات به گونه ای دیگر و از دیدگاهی متفاوت و البته به صرفه می نگرند.  به مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در کنار یکدیگر سانترال گفته می شود. این مجموعه شامل دستگاه اصلی سانترال (مرکز تلفن)، کارت های سانترال، نرم افزارهای برنامه ریزی سانترال، تلفن سانترال، صندوق صوتی و تجهیزات جانبی جهت راه اندازی سیستم سانترال است. به مرکز تلفن هایی که خطوط شهری و داخلی هر شرکت را ساماندهی می کند، سانترال می گویند. برای راه اندازی و پس از آن اجرای تعمیرات سانترال به وجود مرکزی متخصص و استاندارد نیاز است که بتواند همه سرویس های این حوزه را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. واحد تعمیرات سانترال مسئولیت ارائه همه سرویس ها و خدمات این حوزه را می پذیرد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/03/12/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

خدمات واحد تعمیرات سانترال

یکی از سرویس های ویژه و کاربردی نمایندگی مجاز تعمیر سانترال، سرویس و تعمیرات انواع این محصول در محل است. ساختار و نحوه نصب سانترال به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. چنانچه شاهد هرگونه نقص یا ایرادی در عملکرد سیستم سانترال مورد استفاده خود، کافی است با همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید. تیم تعمیرات سانترال در محل به همراه کلیه تجهیزات مورد نیاز به آدرس مورد نظر شما اعزام می شوند و ضمن بررسی دقیق دستگاه و اجزای آن، اقدام به تعمیر و رفع مشکلات تلفن سانترال شما می نمایند.

نصب و راه اندازی سانترال

برای نصب و راه اندازی تلفن سانترال باید از طریق مراکز مجاز و استاندارد وارد عمل شوید. همان طور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از سیستم سانترال برای بسیاری از شرکت ها و ادارات که با بخش های گوناگونی اداره می شوند، اهمیت بسیار بالایی دارد. برای نصب و راه اندازی سانترال هرگز نباید از طریق مراکز غیر مجاز وارد عمل شوید. در این صورت نه تنها سیستمی امن و با کیفیت نخواهید داشت، بلکه با صرف هزینه های گزاف تنها جیب خود را خالی می کنید و سرویسی بی کیفیت دریافت می کنید. بنابراین توصیه می کنیم که برای اجرای نصب و راه اندازی سانترال حتما به مرکز تعمیرات سانترال مراجعه کنید و از خدماتی اصل و با کیفیت بهره مند شوید.

تعمیرات تخصصی سانترال و انواع تلفن دیجیتال و معمولی

اضافه نمودن کارت های خط شهری و داخلی و

تعویض مرکز تلفن

نصب ام دی اف با فرم بندی استاندارد

تنظیمات تخصصی سانترال جهت کنترل هر کاربر به کمک واحد تعمیرات سانترال

نصب سیستم  voip

نگهداری و پشتیبانی سانترال

بازسازی و رفع عیوب اتصالی برق با بهترین کیفیت در واحد تعمیرات سانترال

رفع خرابی سیم کشی و هرگونه اختلال سیم کشی تلفن سانترال

اجرای سانترال، شبکه، دوربین مداربسته

تعمیرات خط تلفن و انواع کارت های سانترال

سیم کشی تلفن و سانترال، سیم کشی برق کلی ساختمان

سیم کشی برق و تلفن و آنتن ساختمان های مسکونی و تجاری

بررسی مشکلات سانترال

سانترال ممکن است بر اثر مواردی خاص دچار اشکال شود و روند برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن کند. گاهی کاربران سانترال فکر می کنند با بروز هر گونه اشکال در سانترال باید برای تعمیرات سانترال به واحد تعمیر و سرویس سانترال مراجعه کنند. در حالی که می توان در پاره ای از موارد برای اجرای تعمیرات سانترال از گزینه ریست استفاده کرد و مشکل را حل کرد. در بیشتر مواقع این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فردی نا آشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه‌ریزی خاصی را در دستگاه انجام دهد که این اتفاق در سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه بیشتر شایع است.

معرفی انواع سیستم سانترال

سیستم سانترال در مدل های مختلفی عرضه می شود. انتخاب هر یک از مدل ها بسته به هزینه ای که کاربر برای راه اندازی چنین سیستمی در نظر گرفته است، متفاوت است. البته باید بدانید که قبل از هزینه، باید اندازه و وسعت اداره و شرکتی که می خواهید برای آن سیستم سانترال راه اندازی کنید، در نظر بگیرید. در حقیقت باید با توجه به حجم کاری شرکت مربوطه نوع ظرفیت سانترال را تعیین و انتخاب کنید. به طور کلی سیستم سانترال به چهار دسته سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت، سانترال NS و سانترال VOIP تقسیم بندی می شود. تلفن سانترال کم ظرفیت سانترال هایی هستند که حداکثر۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی را پوشش می دهد، در حالی که سانترال های پرظرفیت برای مراکزی پیشنهاد و استفاده می شود که به بیشتر از ۸ خط شهری یا ۲۴ خط داخلی نیاز دارند. هر کدام از این سیستم ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و برای موقعیتی خاص مناسب هستند. در حالت کلی سیستم های سانترال برای ایجاد ارتباط های داخلی در شرکت های کوچک و بزرگ با هدف صرفه جویی در هزینه مکالمات استفاده می شوند.

تعمیرات تخصصی سانترال

تعمیرات سانترال توسط جمعی از متخصصین و تکنسین کاران این حوزه انجام می شود. اجرای انواع کد های دستوری در تلفن های سانترال، بررسی مشکلات ریز و درشت سیستم سانترال، بررسی صدای نویز در تلفن سانترال و بسیاری مشکلات دیگر در حوزه کاری متخصصان این مرکز قرار دارد. در این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر سانترال استفاده می شود. مشتری می تواند مطمئن باشد که خدماتی بی عیب و اصیل دریافت خواهد کرد. تعمیرکاران و تکنسین های ما با گذراندن دوره ای پیشرفته نصب و تعمیرات سانترال این اطمینان را به کاربران خود می دهند که این مرکز جزء مراکز نمونه و محدود است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تعمیر سانترال

  • ۰۱/۰۳/۱۲
  • pichboxi akbar mohseni

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی