عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

اگر به دنبال صفحه ای میگردید که درباره مشکلات روزمره شما گفتگو نماید؟؟ این صفحه دقیقا همان صفحه ایست که دنبالش میگردید. ما در این صفحه مشکلات یومیه شما مانند علل و تعمیر لباسشویی منزلتان و یا تفاوت و یا معرفی کلید هوایی و اتوماتیک برای ساختمان یا آپارتمان‌تان

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لازمه طی شدن صحیح و بی نقص فرایند تعمیر سانترال، عیب یابی درست این محصول است. اگر فرایند عیب یابی به صورت درست، کامل و بی نقص انجام نشود، ممکن است اقدامات تعمیری نیز به اشتباه انجام شده و نتیجتا مشکل دستگاه برطرف نگردد. برای عیب یابی تلفن سانترال، باید اجزاء دستگاه را به خوبی شناخته و بر فرایند کاری هریک از آنها تسلط کامل داشته باشید.

تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات سانترال در مرکز سخت افزار ایران، به دلیل برخورداری از سالها تجربه در حوزه تعمیر انواع سانترال، با اجزا و قطعات این دستگاه به خوبی آشنایی داشته و می توانند مشکل و منشأ آن را به خوبی تشخیص دهند. به این ترتیب، شما می توانید اطمینان داشته باشید که تلفن و سیستم سانترال شما به صورت حرفه ای عیب یابی شده و به بهترین شکل ترمیم می گردد.

تعمیرات تخصصی سانترال در محل

تعمیرات سانترال در حوزه کاری کارشناسان و اساتیدی است که به علم ارتباطات به گونه ای دیگر و از دیدگاهی متفاوت و البته به صرفه می نگرند.  به مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در کنار یکدیگر سانترال گفته می شود. این مجموعه شامل دستگاه اصلی سانترال (مرکز تلفن)، کارت های سانترال، نرم افزارهای برنامه ریزی سانترال، تلفن سانترال، صندوق صوتی و تجهیزات جانبی جهت راه اندازی سیستم سانترال است. به مرکز تلفن هایی که خطوط شهری و داخلی هر شرکت را ساماندهی می کند، سانترال می گویند. برای راه اندازی و پس از آن اجرای تعمیرات سانترال به وجود مرکزی متخصص و استاندارد نیاز است که بتواند همه سرویس های این حوزه را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. واحد تعمیرات سانترال مسئولیت ارائه همه سرویس ها و خدمات این حوزه را می پذیرد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/03/12/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

خدمات واحد تعمیرات سانترال

یکی از سرویس های ویژه و کاربردی نمایندگی مجاز تعمیر سانترال، سرویس و تعمیرات انواع این محصول در محل است. ساختار و نحوه نصب سانترال به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. چنانچه شاهد هرگونه نقص یا ایرادی در عملکرد سیستم سانترال مورد استفاده خود، کافی است با همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید. تیم تعمیرات سانترال در محل به همراه کلیه تجهیزات مورد نیاز به آدرس مورد نظر شما اعزام می شوند و ضمن بررسی دقیق دستگاه و اجزای آن، اقدام به تعمیر و رفع مشکلات تلفن سانترال شما می نمایند.

نصب و راه اندازی سانترال

برای نصب و راه اندازی تلفن سانترال باید از طریق مراکز مجاز و استاندارد وارد عمل شوید. همان طور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از سیستم سانترال برای بسیاری از شرکت ها و ادارات که با بخش های گوناگونی اداره می شوند، اهمیت بسیار بالایی دارد. برای نصب و راه اندازی سانترال هرگز نباید از طریق مراکز غیر مجاز وارد عمل شوید. در این صورت نه تنها سیستمی امن و با کیفیت نخواهید داشت، بلکه با صرف هزینه های گزاف تنها جیب خود را خالی می کنید و سرویسی بی کیفیت دریافت می کنید. بنابراین توصیه می کنیم که برای اجرای نصب و راه اندازی سانترال حتما به مرکز تعمیرات سانترال مراجعه کنید و از خدماتی اصل و با کیفیت بهره مند شوید.

تعمیرات تخصصی سانترال و انواع تلفن دیجیتال و معمولی

اضافه نمودن کارت های خط شهری و داخلی و

تعویض مرکز تلفن

نصب ام دی اف با فرم بندی استاندارد

تنظیمات تخصصی سانترال جهت کنترل هر کاربر به کمک واحد تعمیرات سانترال

نصب سیستم  voip

نگهداری و پشتیبانی سانترال

بازسازی و رفع عیوب اتصالی برق با بهترین کیفیت در واحد تعمیرات سانترال

رفع خرابی سیم کشی و هرگونه اختلال سیم کشی تلفن سانترال

اجرای سانترال، شبکه، دوربین مداربسته

تعمیرات خط تلفن و انواع کارت های سانترال

سیم کشی تلفن و سانترال، سیم کشی برق کلی ساختمان

سیم کشی برق و تلفن و آنتن ساختمان های مسکونی و تجاری

بررسی مشکلات سانترال

سانترال ممکن است بر اثر مواردی خاص دچار اشکال شود و روند برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن کند. گاهی کاربران سانترال فکر می کنند با بروز هر گونه اشکال در سانترال باید برای تعمیرات سانترال به واحد تعمیر و سرویس سانترال مراجعه کنند. در حالی که می توان در پاره ای از موارد برای اجرای تعمیرات سانترال از گزینه ریست استفاده کرد و مشکل را حل کرد. در بیشتر مواقع این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فردی نا آشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه‌ریزی خاصی را در دستگاه انجام دهد که این اتفاق در سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه بیشتر شایع است.

معرفی انواع سیستم سانترال

سیستم سانترال در مدل های مختلفی عرضه می شود. انتخاب هر یک از مدل ها بسته به هزینه ای که کاربر برای راه اندازی چنین سیستمی در نظر گرفته است، متفاوت است. البته باید بدانید که قبل از هزینه، باید اندازه و وسعت اداره و شرکتی که می خواهید برای آن سیستم سانترال راه اندازی کنید، در نظر بگیرید. در حقیقت باید با توجه به حجم کاری شرکت مربوطه نوع ظرفیت سانترال را تعیین و انتخاب کنید. به طور کلی سیستم سانترال به چهار دسته سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت، سانترال NS و سانترال VOIP تقسیم بندی می شود. تلفن سانترال کم ظرفیت سانترال هایی هستند که حداکثر۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی را پوشش می دهد، در حالی که سانترال های پرظرفیت برای مراکزی پیشنهاد و استفاده می شود که به بیشتر از ۸ خط شهری یا ۲۴ خط داخلی نیاز دارند. هر کدام از این سیستم ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و برای موقعیتی خاص مناسب هستند. در حالت کلی سیستم های سانترال برای ایجاد ارتباط های داخلی در شرکت های کوچک و بزرگ با هدف صرفه جویی در هزینه مکالمات استفاده می شوند.

تعمیرات تخصصی سانترال

تعمیرات سانترال توسط جمعی از متخصصین و تکنسین کاران این حوزه انجام می شود. اجرای انواع کد های دستوری در تلفن های سانترال، بررسی مشکلات ریز و درشت سیستم سانترال، بررسی صدای نویز در تلفن سانترال و بسیاری مشکلات دیگر در حوزه کاری متخصصان این مرکز قرار دارد. در این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر سانترال استفاده می شود. مشتری می تواند مطمئن باشد که خدماتی بی عیب و اصیل دریافت خواهد کرد. تعمیرکاران و تکنسین های ما با گذراندن دوره ای پیشرفته نصب و تعمیرات سانترال این اطمینان را به کاربران خود می دهند که این مرکز جزء مراکز نمونه و محدود است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تعمیر سانترال

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

برند اپل سالهای سال است که توانسته به شهرت جهانی دست پیدا کند و در تمام نقاط جهان، ازجمله ایران طرفداران بسیاری را جذب نماید. گوشی‌های موبایل اپل موسوم به اپل، علاوه بر قیمت بالا دارای کیفت بالایی نیز هستند. اگر از اغلب کسانی که اپل دارند، سوال کنیم با رضایت قابل توجه آنها از گوشی موبایل اپل خود مواجه خواهیم شد. اما آیا کیفیت بالا می‌تواند ضامن عدم آسیب‌دیدگی یا خرابی باشد؟ قطعا خیر!

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/03/12/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-LED

کیفیت بالای هر محصولی می‌تواند برابر با ماندگاری بیشتر و خرابی کمتر باشد اما نمی‌تواند برابر با خراب نشدن همیشگی باشد! اپل‌های اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خرابی اپل‌های اپل به چند دلیل دردسر بزرگی محسوب می‌شود. زیرا ضروری است گوشی حتما توسط یک تعمیرکار متخصص تعمیر شود و این یعنی هزینه‌ گزافی که باید بابت این تخصص به فرد یا تعمیرگاه پرداخت شود. همچنین تعمیرات اپل چندساعته انجام نخواهد شد و باید چندروزی را بدون گوشی سر کنید! اما وبسایت تعمیرات موبایل برای تمام این مشکلات راه حل دارد!

مرکز تعمیرات موبایل با بکارگیری نیروی کار متخصص و مجرب و استفاده از قطعات اصلیِ گوشی اپل، کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کند و دردسرهای خرابی گوشی اپل را برای شما کم‌رنگ خواهد کرد. این مرکز به جز تعمیر گوشی اپل، تعمیرات گوشی سامسونگ، تعمیرات گوشی هواوی، تعمیرات گوشی شیائومی را به صورت تخصصی ارائه می دهد. در واقع مرکز تعمیرات موبایل به کمک کادر حرفه ای و مجرب خود قادر است هر مدل گوشی موبایل در هر برندی را تعمیر نماید.

معرفی تعمیر گوشی اپل

کمپانی اپل دربرگیرنده‌ی استانداردهایی است که این شرکت را از سایرین متمایز می‌کند. رعایت این استانداردها می‌بایست در تعمیر گوشی اپل و سایر محصولات این برند به خوبی لحاظ شود. این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه تعمیرات گوشی اپل توسط یک مرکز معتبر با کارشناسان خبره انجام گیرد. در مرکز تعمیرات موبایل تعامل دوطرفه‌ای میان تعمیرکار و مشتری وجود دارد؛ به طوری که پس از عیب‌یابی اولیه و شرح مشکل دستگاه به مشتری و قانع شدن او، نسبت به انجام تعمیرات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

ویژگی بارز واحد تعمیرات اپل در مرکز تعمیرات موبایل، سرعت، دقت و کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارشناسان است. همه‌ی متخصصان در این واحد در تلاش‌اند تا جای ممکن از تعویض قطعات خودداری کنند. چرا که هیچ قطعه‌ای نمی‌تواند عملکرد قطعه‌ی اصلی را داشته باشد. اما درصورتی که تعویض قطعه ضروری باشد هم اصلا جای نگرانی نیست. زیرا کارشناسان واحد تعمیرات اپل با دانش و مهارت مثال‌زدنی و با بهره‌گیری از ابزارآلات پیشرفته نسبت به تعویض قطعه‌ی آسیب‌دیده با یک قطعه‌ی با کیفیت و اورجینال اقدام می‌کنند.

همچنین ما به شما اطمینان می‌دهیم، ارائه‌ی گارانتی خدمات در این مرکز بیش از پیش خیال شما را از کیفیت خدمات راحت می‌کند. بنابراین برای دریافت خدمات تعمیرات موبایل اپل در مرکز تعمیرات موبایل با کیفیت عالی، ضمانت خدمات و قیمت رقابتی تردید نکنید و با آسودگی خیال، تعمیر گوشی اپل خود را به ما بسپارید.

تعمیرات سخت افزاری گوشی اپل

پیش‌تر به پیچیدگی گوشی‌های اپل و لزوم دقت و مهارت در انجام تعمیرات آنها اشاره کردیم. گوشی‌های جدید کمپانی اپل از جمله iPhone 12 و iPhone 13 جزو پیچیده‌ترین محصولات شرکت اپل هستند که منجر می‌شود تعمیرات سخت‌افزاری آنها بسیار حساس و سخت باشد.

مرکز تعمیرات موبایل در زمینه‌ی تعمیرات سخت‌افزاری اپل متعهد به استفاده از ابزارآلات پیشرفته با رعایت استانداردهای شرکت اپل، بکارگیری مهندسان مجرب در امر تعمیر اپل، به علاوه‌ی استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت است. همچنین در این مرکز برای علاقه‌مندان به یادگیریِ تعمیرات موبایل و اپل دوره‌ی آموزشی برگزار می‌شود.

مهمترین خدمات تعمیرات موبایل اپل در مرکز تعمیرات موبایل

  • شوک دادن باتری اپل
  • تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی اپل
  • رفع مشکل ویبره‌ی اپل
  • تعویض ال سی دی گوشی اپل
  • تعمیر گوشی آب‌ خورده‌ اپل
  • رفع مشکل پرش صفحه نمایش اپل
  • رفع مشکل صدای اسپیکر اپل
  • تعویض هارد گوشی اپل
  • رفع مشکل هنگ کردن و ریست کردن اپل
  • انجام تست تغذیه‌ی قطعات اپل
  • ترمیم بوت گوشی اپل
  • تعویض گلس گوشی (گوریلا گلس اپل و…)
  • تعمیرات تاچ و ال سی دی موبایل اپل

تاچ و ال سی دی یکی از حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین بخش‌های گوشی در همه‌ی گوشی‌ها و همچنین گوشی‌های اپل است. در تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی استفاده از قطعات اصلی اپل بسیار حائز اهمیت است.

این نمایشگرها از آنجا که اخیرا توسط شرکت سامسونگ و با بهره‌گیری از تکنولوژی سوپر آمولد (super AMOLED)  طراحی شده‌اند؛ بسیار با کیفیت هستند. لذا علاوه بر کیفیت قطعات، تعمیر آنها توسط مهندسان آگاه و مجرب در بازگشت عملکرد اصلی آنها نقش حیاتی دارد.

ما با افتخار خود را بعنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل معرفی می‌کنیم و به شما توصیه می‌کنیم برای اطمینان از تعمیر با کیفیت و تضمین خدمات دریافتی، تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی اپل خود را به مرکز تعمیرات موبایل بسپارید و با آرامش خاطر منتظر تعمیر و دریافت آن باشید.

تعمیرات اپل در اثر آب‌خوردگی

یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات گوشی موبایل اپل، تعمیر گوشی آب خورده است. آب خوردگی یکی از بزرگترین مشکلات کاربران گوشی‌های اپل است. آماری مبنی بر حدود 30% آسیب‌دیدگی به دلیل مجاورت گوشی‌های اپل با آب یا تماس مستقیم با آن وجود دارد. همین آمار قابل توجه باعث شده است مهندسان تعمیر گوشی اپل در مرکز تعمیرات موبایل این مسئله را به طور جدی بررسی کنند، تمام بخش‌های داخلی گوشی را چک کنند و اگر مشکلی در اثر آب خوردگی ایجاد شده نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات آسیب‌دیده در کمترین زمان و با کمترین هزینه اقدام کنند.

تعمیرات نرم افزاری apple در مرکز تعمیرات موبایل چگونه است؟

علاوه بر مشکلات سخت‌افزاری که گاها منجر به خرابیِ گوشی‌های اپل می‌شود، عده‌ای از کاربران به دلیل مشکلات نرم‌افزاری قادر نیستند همانند سابق با گوشی اپل خود کار کنند. در اینجا رفع مشکل نرم‌افزاری گوشی با استفاده از باکس‌های مختص اپل و در بخش نرم‌افزارِ مرکز تعمیرات موبایل صورت می‌گیرد. جهت رفع مشکلات نرم‌افزاری اپل آشنایی با فایل‌های رسمی اپل و دسترسی به آنها ضروری است. تنها مراکز معتبر و مجاز، با ارائه‌ی ضمانت‌نامه می‌توانند خیال شما را نسبت به دسترسی به فایل‌های رسمی اپل و رفع قطعیِ مشکلات نرم‌افزاری آسوده کنند. مرکز تعمیرات موبایل در حل مشکلات نرم افزاری گوشی اپل نیز همراه شماست.

تعمیر گوشی اپل

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

تلویزیون های LED

تلویزیون های LED نسل جدیدی از تلویزیون ها است که در بازار وجود دارد و کاربران زیادی را جذب خود کرده است.

تلویزیون های LED در واقع همان تلویزیون LCD می باشد اما برای تولید نور پس زمینه ی خود از LED  استفاده می کنند به مین دلیل در بازار با نام LED  معروف هستند. این تلویزیون ها نسبت به LCD برتری هایی دارند مثل: مصرف انرژی کمتر نسبت به LCD و پلاسما.

اما تلویزیون های LED این برتری را نسبت به تلویزیون OLED ندارند.

در OLED ها در واقع از کربن ارگانیک استفاده شده است که این مواد با عبور جریان می توانند تصاویر را ایجاد نمایند.

به بیان ساده تر نور پس زمینه ی LED ها در واقع لامپ های LED بوده است اما در OLED ها سطوحی وجود دارد که به راحتی نور ساطع شود. تنها تلویزیون  LEDواقعی که تا به امروز عرضه شده، مدل نمونه Crystal LED سونی است که در CES دو سال پیش برای اولین بار معرفی شد. در این تلویزیون ها LED فقط مسئول ایجاد تصویر است و نور پس زمینه را تعمین نمی کنند. این یکی از شباهت های بین LED و OLED می باشد.

در تصویر بالا یک نمونه از پیکسل ها را مشاهده می کنند. در تلویزیون های جدید دو میلیون پیکسل وجود دارد. وجود این پیکسل ها روشنایی بیشتر و مصرف کمتر می باشد. با وجود روشنایی بیشتر کیفیت تصاویر نیز بهتر می شود. حتی در شرایطی که نور بیش از حد وجود دارد، کیفیت تصاویر بهتر می باشد.

فناوری White OLED

فناوری White OLED ممکن است کمی گیج کننده باشد. عملکرد این فناوری به این صورت است که ابتدا سه رنگ قرمز، ابی و سبز را با یکدیگر ترکیب کنیم و سپس رنگ سفید را بسیازیم و دوباره با عبور از فیلتر های خاص رنگ مورد نظر یا خاصی را ایجاد نماییم. اما چرا؟

مزیت این فناوری چیست؟

مزیت این فناوری به این صورت است که نور سفید تولید شده در این شرایط بسیار پایدار تر است و تغییر رنگ در این شرایط ممکن نیست و از احتمال کمی برخوردار است.

همچنین در تلویزیون های White OLED ما شاهد سایز های مختلفی می باشیم.

فناوری AMOLED

این نوع فناوری به جای تلویزیون های OLED می باشد اصطلاح AM در ابتدای OLED به معنای  Active Matrix یا آدرس دهی صفحه نمایش است.

وجود این فناوری می تواند آدرس دهی مستقل را برای هر پیکسل ایجاد نماید. و در نتیجه تصاویر و ویدئو ها متحرک نیز با کیفیت بهتری ارائه می شود. این فناوری در تلویزیون های LED وجود ندارد. و در تلویزیون های LED پیکسل ها مسئول ایجاد تصاویر هستند.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D8%AD%D9%84-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86

AMOLED یا OLED؟

حتما شما نیز در دنیای امروز با این دو اصطلاح برخورد داشته اید. امروزه برای ساخت صفحه ی نمایشگر تلویزیون ها از این دو فناوری استفاده می کنند تا کیفیت تصاویر را بسیار بالا ببرند. در فناوری AMOLED هر یک از پیکسل ها به صورت مجزا می توانند نور دهی را انجام دهند. اما با توجه به ویژگی های این دو فناوری می توان گفت که هر دو، کیفیت تصاویر را بالا می برند و بسته به سلیقه و نیاز شما هر دو بسیار مناسب می باشند. کیفیت تصاویر در هر دو یکسان بوده و می توانید یک تجربه ی سینمایی عالی را داشته باشید.

همچنین می توانید در هر دو فناوری قابلیت 3 بعدی را نیز مشاهده نمایید و تصاویر و فیلم ها را زنده و واقعی ببینید و از آن لذت ببرید.

تعویض پنل شکسته

 

  • pichboxi akbar mohseni