عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

عمومی

صحبت درباره موضوعات مختلف، متفاوت و عمومی مانند انتخاب کلید هوایی و کلید اتوماتیک یا تعمیر لباسشویی

اگر به دنبال صفحه ای میگردید که درباره مشکلات روزمره شما گفتگو نماید؟؟ این صفحه دقیقا همان صفحه ایست که دنبالش میگردید. ما در این صفحه مشکلات یومیه شما مانند علل و تعمیر لباسشویی منزلتان و یا تفاوت و یا معرفی کلید هوایی و اتوماتیک برای ساختمان یا آپارتمان‌تان

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فریز شدن گوشی (Freeze) اتفاقی است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. فریز شدن به پدیده‌ای گفته می‌شود که به موجب آن دستگاه ناگهان به طور کامل هنگ می‌کند و تقریبا امکان استفاده از آن وجود ندارد! این مشکل ممکن است با یک ریستارت ساده حل شود، اما در برخی از شرایط مشاهده شده که دستگاه با ریستارت کردن نیز نتوانسته مجددا راه‌اندازی شود. به طور کلی امکان فریز شدن هر گوشی هوشمندی وجود دارد و نمی‌توان مدعی شد که محصول برند خاصی از این امر مصون است.

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش روش‌های مقابله با فریز شدن یا هنگ کردن ناگهانی گوشی‌های هوشمند بپردازیم. برای آیفون‌ها اپل روش‌های منحصر به فرد خود معرفی می‌شود و برای محصولات اندرویدی نیز روش‌های مطابق با طراحی آن‌ها را معرفی می‌کنیم. دقت داشته باشید که مراحل نامبرده شده در این مقاله را به ترتیب و با توجه شرایط موجود انجام دهید چرا که گاها مشکل فریز شدن دستگاه تنها با یک ریستارت ساده حل می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

دلایل فریز شدن آیفون

به نظر شما اصلا چرا آیفون یا هر گوشی دیگه ای هنگ میکنه یا فریز میشه؟ فریز شدن موبایل اپل، دلایل مختلفی داره که اگه اونا رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونن مشکل رو حل کنین. مهم ترین چیزی که باعث بروز این وضعیت میشه، نصب برنامه های معیوبه. یعنی ممکنه اخیرا برنامه ای نصب کرده باشین که ایرادی داشته و باعث هنگ کردن گوشی به صورت ناگهانی شده. بهتره قبل از هر کاری، اپلیکیشن های گوشی رو یه مرور کنین و اگه به برنامه ای مشکوک شدین، اونو پاک کنین.

 خیلی کم پیش میاد که فریز شدن iphone ناشی از یه ایراد سخت افزاری باشه. اما گاهی خرابی باتری میتونه این مشکل رو به وجود بیاره. مثلا ممکنه باتری یهو خالی بشه و نمایشگر رو سیاه کنه. در این صورت ممکنه فکر کنین که گوشی هنگ کرده. البته گاهی هم واقعا چنین اتفاقی افتاده و باید به فکر رفع مشکل فریز شدن آیفون باشین.

آیفونمان هنگ کرده  و روشن نمی شود؛ راه حل چیست؟

اگر آیفون شما در حین اجرای یک اپلیکیشن به طور کامل هنگ کرد و در قبال دستورات شما پاسخی از خود نشان نداد.چه کنیم؟ 

می دانید که باتری آیفون‌های اپل غیر قابل جداسازی است در نتیجه می باید از روش دیگری به منظور ریستارت کردن آیفون استفاده کنید. برای این کار دکمه‌های هوم (Home) و پاور (Power) دستگاه را به طور همزمان فشرده و برای چند ثانیه نگه دارید.

پس از این کار آیفون ویبره  می رود و  لوگوی اپل بر روی نمایشگر آن پدیدار می‌شود. حال دکمه را رها کنید تا دستگاه برای شروع مجدد آماده شود.

اگر آیفونتان خاموش شده و روشن نمی‌شود شاید این مساله به دلیل هنگ کردن دستگاه در حالت خاموشی ال سی دی اتفاق افتاده باشد و شما تصور کنید که آیفون خاموش شده و روشن نمی‌شود. در این حالت نیز می توانید با فشردن همزمان دکمه‌های هوم (Home) و پاور (Power) دستگاه را مجبور به ری استارت کنید و پس از آن برای شروع مجدد دستگاه را روشن سازید.

نمایندگی مجاز اپل IHC

نمایندگی مجاز اپل IHC خدمات و سرویس های تخصصی رو در زمینه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرای محترم ارائه میده. همکارای ما، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات رو به شما کاربرای محترم ارائه میدن و کمکتون میکنن خرید آگاهانه تر و به صرفه تری داشته باشین.

 تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز apple ، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیرات اپل رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. به این ترتیب، شما عزیزان میتونین اطمینان داشته باشین که سرویس های مرتبط با هریک از انواع آیفون، آیپد، آی مک، مک بوک، آیپاد، اپل واچ و … مورد نظرتون رو در نمایندگی اپل، به تخصصی ترین شکل ممکن دریافت میکنین.

تعمیر گوشی اپل

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

شاید بارها برای شما هم پیش آمده باشد که کاغذ در پرینترتان گیر کند و هنگام پرینت یک مطلب مهم کلی از وقتتان گرفته شود. در این مواقع بهترین راه حفظ خونسردی است. البته ناگفته نماند که رفع این مشکل نیز کار بسیار آسانی است اما که هرگونه عمل اشتباه در خارج کردن کاغذ از پرینتر، باعث خرابی دستگاه خواهد شد. حال در ادامه به رفع خطای گیر کردن کاغذ در پرینترهای HP و همچنین سایر برندهای تولیدکننده می‌پردازیم.

اگر از کاربران همیشگی پرینتر باشید حتماً تا به حال با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر مواجه شده باشید. گیر کردن کاغذ در پرینتر اچ پی در بسیاری مواقع مربوط به کاغذ و نوع آن بوده و نمی‌توان آن را مشکل جدی برای دستگاه قلمداد کرد. اما اگر این مشکل همیشگی باشد و مدام با گیر کردن کاغذ مواجه شوید دیگر نمی‌توان آن را به کاغذ نسبت داد بلکه ممکن است ایرادات سخت افزاری در دستگاه باعث بروز این مشکل شده باشد.

به هرحال سوألی که احتمالاً ذهن شما را در این مواقع مشغول کند این است که علت گیر کردن کاغذ در پرینتر اچ پی چیست؟ در جواب به این سوأل باید گفت که عوامل متعددی در گیر کردن کاغذ مؤثر هستند که گاهی به راحتی قابل حل بوده و با درآوردن کاغذ از دستگاه، مشکل برطرف می‌شود اما گاهی نیز این یک مشکل جدی برای پرینتر می‌باشد که برای رفع آن باید به تعمیرکاران متخصص در این حوزه مراجعه کرد. امروز در این مطلب قصد داریم مهمترین دلایلی که باعث گیر کردن کاغذ در پرینتر HP می‌شوند را با هم بررسی کنیم. با شناخت این دلایل می‌توانید اقدام مناسب را برای رفع مشکل دستگاه انجام دهید.

علت جمع شدن کاغذ داخل پرینتر

زمانی که به دنبال یافتن راهی برای رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر هستیم، ابتدا باید ببینیم که دلیل اصلی بروز این مشکل چیست و عملکرد نادرست کدام قطعه موجب می‌شود که کاغذ داخل پرینتر گیر کند. با گیر کردن کاغذ داخل پرینتر، دستگاه متوقف خواهد شد و شاید اولین چیزی که به ذهنتان برسد، خرابی DC Power پرینترهای چندکاره و حتی نوع ساده تک کاره است.

اغلب اوقات، دلیل اصلی گیر کردن کاغذ داخل پرینتر به نوع کاغذ مربوط است. همچنین اگر کاغذ کیفیت خوبی نداشته باشد و یا حتی تاخورده و چروک باشد هم، داخل پرینتر گیر خواهد کرد. 

دلیل دیگری که منجر به گیر کردن کاغذ داخل پرینتر می‌شود، وجود خرابی و مشکل در قطعات و سخت افزار پرینتر است. پس اگر از بابت کاغذی که استفاده می‌کنید اطمینان دارید، باید به دنبال رفع خرابی قطعات پرینتر باشید.

سینی ورودی پرینتر در طرفین دارای نگهدارنده‌هایی است که کمک می‌کنند تا کاغذ در مسیر درست وارد محفظه پرینتر شود. پس باید از این دسته‌های نگهدارنده برای جا زدن کاغذ استفاده کنید تا کاغذ داخل چاپگر گیر نکند.

در اینجا راه حل‌هایی خواهیم آموخت که مشکل گیر کردن کاغذ داخل پرینتر را برطرف می‌کند.

بررسی دلایل گیر کردن کاغذ در پرینتر اچ پی

همانطور که گفتیم، دلایل مختلفی در رابطه با گیر کردن کاغذ در چاپگر وجود دارند. اولین دلیلی که باید بررسی شود کاغذ است. اگر کاغذ بی کیفیت باشد یا دارای تا خوردگی و چروک باشد، احتمال گیر کردن آن در پرینتر وجود دارد. دلیل دوم، بروز مشکل در کاغذ کش یا غلتک‌های پیکاپ می‌باشد. مشکل در این قسمت در بسیاری از مواقع باعث نکشیدن کاغذ نیز خواهد شد. ایراد در بخش فیوزر و غلتک‌های پرس نیز از دیگر عواملی است که باعث گیر کردن کاغذ می‌شود. به طور کلی می‌توان دلایل عوامل زیر را در گیر کردن کاغذ در پرینتر اچ پی مؤثر دانست:

پایین بودن کیفیت کاغذ و یا تا خوردگی آن

عدم صحیح کارکرد کاغذ کش یا غلتک‌های پیکاپ

وجود خطاهای متعدد در سنسورهای تشخیص کاغذ در مسیر انتقال

مشکل در سیستم درایو یا چرخ دنده‌های درون پرینتر اچ پی

وجود مشکل فنی در بخش فیوزر و غلتک‌های پرس دستگاه

ایرادات الکترونیکی و بردهای درون دستگاه پرینتر hp

بهترین راه برای حل مشکل خورده شدن کاغذ در پرینترهای چندکار

تفاوتی ندارد که پرینتر شما از نوع ساده باشد و یا چندکاره، پس ممکن است به دلایلی که در بالای صفحه به آنها اشاره شد، کاغذ داخل آن گیر کند و یا به اصطلاح کاغذ را بخورد. پس در صورتی که با مشکل خورده شدن کاغذ داخل پرینتر مواجه شدید، باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86

در صورت گیر کردن کاغذ داخل پرینتر، اگر شما در حال پرینت گرفتن باشید، عملیات پرینت متوقف شده و چراغ هشدار روی پنل پرینتر اچ پی، شروع به چشمک زدن خواهد کرد. پس، پرینتر را خاموش کرده و کابل آن را از پریز برق جدا کنید. بهتر است کمی صبر کنید تا فیوز پرینتر خنک شود.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی مرکزی تخصصی و مجهز در ارائه خدمات متنوع به کاربران محصولات HP می‌باشد. نظر به اینکه این محصولات با استقبال قابل توجهی در کشورمان همراه هستند، این نمایندگی با فراهم کردن شرایط لازم، تلاش دارد باکیفیت‌ترین خدمات را به هموطنان عزیز ارائه کند. از این رو در بخش فروشگاهی خود دستگاه‌های اورجینال و باکیفیت اچ پی از جمله لپ تاپ، پرینتر، دستگاه کپی اچ پی، مانیتور و کامپیوتر را برای خرید عموم در دسترس همگان قرار داده است. همچنین برای عزیزانی که از کاربران همیشگی دستگاه‌های اچ پی می‌باشند، خدمات سرویس و تعمیرات تخصصی در بخش‌های جداگانه به آنان ارائه می‌شود. تعمیر انواع پرینتر اچ پی، لپ تاپ، کامیپوتر و دیگر دستگاه‌های اچ پی در این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط کارشناسان باتجربه صورت می‌گیرد.

تعمیر پرینتر اچ پی

ریکاوری عکس

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

برای چند دقیقه قصد دارید استراحت کنید و تلویزیون نگاه کنید. هنگام روشن کردن تلویزیون کنترل کار نمی‌کند. اکثر ما ایرانی‌ها عادت کردیم که با ضرب و زور کنترل از کار افتاده را به کار بیاندازیم. قبل از هر کاری بهترین راهکار این است که با روش‌های استاندارد کنترل تلویزیون خود را تست کنید. در این مواقع برای تست ریموت کنترل تلویزیون راه‌های زیادی می‌توانید امتحان کنید اما در ادامه بهترین روش را برای شما معرفی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید ویدیویی از نحوه تست را ببینید. با ما همراه باشید.

تلویزیون‌های ایکس ویژن یکی از مدل‌های جدیدی است که طی سال‌های اخیر در بازار عرضه شده است. اگر در منزلتان یکی از تلویزیون‌های ایکس ویژن را دارید خواهید دید که در ادامه به بررسی انواع خرابی تلویزیون ایکس ویژن خواهیم پرداخت.

بازار اولیه این دسته از تلویزیون‌ها در ایران و خاورمیانه است. ایکس ویژن یکی از محصولاتی است که در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶ به شرکت توزیع ماد ایران پیوست و به این ترتیب نام تجاری X.Vision در ایران راه اندازی شد. جهت بررسی خرابی تلویزیون ایکس ویژن در ابتدا باید تمامی ویژگی‌های این دسته از تلویزیون‌ها را بشناسیم. قبل از اینکه در مورد معایب و مزایایی تلویزیون ایکس ویژن صحبت کنیم در ابتدا اجازه دهید در مورد این سؤال که قطعات تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟ بیشتر صحبت کنیم.

قطعات کنترل تلویزیون

قبل از اینکه در مورد علت خرابی و رفع چگونگی خرابی ریموت کنترل صحبت کنیم اجازه دهید در مورد انواع قطعات ریموت کنترل صحبت کنیم تا هنگام تعویض یا تعمیر به مشکل برنخورید.

اولین مورد قاب پلاستیکی در کنترل تلویزیون اهمیت دارد که روی کنترل پوشانده شده و محافظت تمام قطعات کنترل انجام می‌دهد.

فنر باتری کنترل تلویزیون؛ مطمئناً شما هم برای یکبار شده به باتری ضربه زده‌اید تا باتری بدرستی کار کند اما دلیل اصلی کار کردن چه چیزی هست؟ باتری بدرستی در درون فنر قرار نگرفته است بعد از ضربه خوردن سرجایش بر می‌گردد.

کیبورد لاستیکی؛ شامل اعداد و حروف هست

یک مدار چاپی حاوی قطعات الکتریکی

موارد بالا در تمام ریموت کنترل مشترک هستند و در ادامه علت‌های مشترک بین کنترل‌ها را خواهیم گفت:

 علت کار نکردن کنترل ضبط ماشین

 علت کار نکردن کنترل ماهواره و ریسور

علت کار نکردن کنترل تلویزیون سونی و انوع برندهای تلویزیون

علت کار نکردن کنترل هوشمند تلویزیون سامسونگ

علت کار نکردن تلویزیون با کنترل

علت خرابی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

در بررسی خرابی تلویزیون ایکس ویژن قطعات به کار رفته شرکت‌های تولیدی از همه نکات مهم‌تر است. بیشتر مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن از پنل‌هایی تشکیل شده‌اند که قطعات آن دارای بخش‌های لایت برد و تیکان هستند. این پنل‌ها شباهت زیادی به قطعاتی دارند که برندهای ایرانی و شرکت‌های داخلی آن‌ها را تولید می‌کنند. خرابی تلویزیون ایکس ویژن در این زمینه را می‌توان با بررسی این پنل‌ها برطرف کرد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-Asus-X540

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون ایکس ویژن

برای تعمیر کنترل تلویزیون ایکس ویژن یا هر برند دیگری می‌توان از پنبه و الکل استفاده کرد. استفاده از پنبه الکل یا استون برای تمیز کردن بخش‌های داخلی ریموت کنترل مناسب است. تعمیر ریموت با فویل آلومینیومی هم روش کاربردی دیگری است که بسیاری از تعمیرکاران از آن استفاده می‌کنند. برای این منظور تعمیرکار اول جایگاه تمام دکمه‌ها را روی کاغذ رسم کرده یا از آنها عکس می‌گیرد. سپس قاب‌های کنترل را از هم جدا کرده و تخته مدار را از جهت تمیز بودن بررسی می‌کند.

در صورت تمیز بودن دکمه‌ها احتمال قطعی ارتباط یا رسانایی دکمه‌های لاستیکی وجود خواهد داشت. سپس مقداری فویل بر اساس اندازه دکمه‌های لاستیکی برش داده می‌شود. سپس فویل‌ها با مقداری چسب به پشت دکمه‌ها چسبانده می‌شوند. در نهایت تمام قطعات سر هم بندی شده و کنترل تست می‌شود. معمولاً پس از انجام این روش، مشکل کار نکردن کنترل تلویزیون ایکس ویژن نیز برطرف خواهد شد.

دیر روشن شدن به چه دلیل است؟

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون‌های ایکس ویژن دیر روشن شدن تلویزیون است که این مورد نیز مرتبط به پاور می‌شود. زمانی که به وسیله کنترل و یا حتی دکمه پاور تلویزیون را روشن می‌کنید ممکن است مدت زمان طولانی تلویزیون روشن نشود. برای بررسی و رفع این مشکل باید بخش پاور بررسی و رفع ایراد شود.

حال در صورتی که تلویزیون شما دچار نقص فنی شد که قادر به تعمیر آن نبودید، پیشنهاد می‌کنیم با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید. در حال حاضر نمایندگی ایکس ویژن ، آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما مشکلات تلویزیون خود را از طریق سایت و یا اپلیکیشن ایکس ویژن ثبت کنید تا پشتیبان با شما تماس گرفته و در اولین فرصت کارشناس مجرب برای تعمیر تلویزیون به محل شما اعزام شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پرینتر hp

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ Asus X540 جزو لپ تاپ‌های سری X ساخته شده توسط ایسوس است که به دلیل امکانات مناسب سخت افزاری، همچنین ظاهر زیبا و قیمت مناسب جزو محصولات پر طرفدار شرکت ایسوس محسوب می‌شود.

 در ادامه به معرفی مشخصات لپ تاپ Asus X540 و سپس به نقد و بررسی و بیان مزایا و معایب آن و در نهایت به بیان قیمت حدودی برای مدل‌های مختلف این لپ تاپ می‌پردازیم.

مزایا و معایب لپ تاپ‌های ایسوس

مهم‌ترین موضوعی که در مورد بررسی مزایا و معایب لپ تاپ‌های ایسوس می‌توان به آن اشاره نمود که این بررسی در حالت کلی صورت گرفته است و ممکن است برای برخی از مدل‌های ارائه شده صدق نکند.

در بررسی مزایا و معایب لپ تاپ‌های ایسوس بهتر است ابتدا به مزایای این محصولات که البته بسیار زیاد هم می‌باشند بپردازیم تا شما با سطح کیفی لپ تاپ‌های ایسوس بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی و ظاهری لپ تاپ Asus X540

ابعاد لپ تاپ Asus X540، ۲۷٫۲*۲۵۱*۳۸۱ میلی متر است. اندازه‌ی صفحه نمایش آن، ۱۵٫۶ اینچ است. این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 و USB 3.0 است. کیفیت وب کم آن VGA web camera است. دارای حافظه‌ی کشی در حدود ۳ مگابایت است. در این لپ تاپ یک پردازنده‌ی مدل Quad core استفاده شده که که این پردازنده برای انجام برنامه نویسی، ویرایش ویدئو و عکس و همچنین نصب و اجرای برنامه‌های کامپیوتری مناسب است. حافظه‌ی رم استفاده شده برای این لپ تاپ، ۴ گیگا بایتی و از نوع DDR3 است. حافظه‌ی هارد استفاده شده در لپ تاپ Asus X540، ۵۰۰ گیگا بایت است. همچنین رزولوشن لپ تاپ ۱۳۶۶*۷۶۸ و از نوع HD است و نوع صفحه‌ی نمایش TFT LED-backlit LCD می‌باشد. در این لپ تاپ پردازنده‌ی INTEL سری core i3 و مدل پردازنده ۴۰۰۲ U است و فرکانس پردازنده ۱٫۷۰ گیگاهرتز و قابل ارتقا تا ۲٫۷۰ گیگا هرتز می‌باشد. پردازنده‌ی گرافیکی استفاده شده در این لپ تاپ VGA و شرکت سازنده پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA و همچنین مدل پردازنده‌ی گرافیکی در آن GeForce 920M و حافظه‌ی اختصاصی پردازنده‌ی گرافیکی ۲ گیگا بایت است و حافظه‌ی کل گرافیکی آن ۴۰۹۶ مگابایت می‌باشد.

مزایای لپ تاپ‌های ایسوس

 طراحی زیبا

یکی از مهم‌ترین اهداف ایسوس در بازار لپ تاپ‌ها ارائه‌ی محصولاتی با طراحی زیبا و البته خلاقانه می‌باشد.

مهندسان ایسوس به خوبی می‌دانند درصد بالایی از مشتریان در اولویت‌های اولیه‌ی خود به دنبال خرید یک لپ تاپ شیک و بسیار زیبا هستند به همین دلیل از مواد و متریالی در ساخت لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کنند تا این محصولات بتوانند در همان لحظه‌ی اولیه چشمان مشتریان را به خود خیره نمایند.

تنوعی که ایسوس در ساخت لپ تاپ‌های خود به واسطه‌ی استفاده از مواد و متریال مختلف ارائه نموده است شاید یکی از دلایل محبوبیت‌های مدل‌های مختلف لپ تاپ این شرکت باشد.

کارایی و کیفیت بالا

شاید شما نیز به عنوان یکی از کسانی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد مزایا و معایب لپ تاپ‌های ایسوس هستید از دوستان و آشنایان خود در مورد کیفیت و کارایی بالای لپ تاپ‌های ایسوس به کرات شنیده باشید.

این موضوع با توجه به تجربه‌ی کاربران و همچنین نظر سنجی‌هایی که توسط شرکت ایسوس در مورد کیفیت و کارایی لپ تاپ‌ها انجام شده است به خوبی اثبات می‌شود.

استفاده از سخت افزار قوی باعث شده است تا کسانی که به دنبال کیفیت بالا در اجرای برنامه‌ها و همچنین پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف هستند به سمت این لپ تاپ‌ها روی بیاورند.

با مشاهده‌ی تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها به کار رفته در صفحه نمایش لپ تاپ‌های ایسوس و همچنین قابلیت‌های ذخیره سازی آن می‌توان به خوبی قدرت و کیفیت سخت افزار این دستگاه را متوجه شد.

برآورد قیمت لپ تاپ Asus X540

برای این مدل لپ تاپ قیمت‌های مختلفی وجود دارد که کاربران با توجه به نیازهای متنوع خود می‌توانند مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

برخی از مدل‌های مختلف این لپ تاپ را در زیر بیان می‌کنیم:

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

ایسوس X540N

لپ تاپ ایسوس X540UB vivobook

ایسوس X540MA

ایسوس مدل VivoBook X540UB-E

ایسوس X540SA

ایسوس X540LJ

ایسوس X540NV

ایسوس X540SC-A برای مدل‌های مختلف این لپ تاپ رنج قیمتی از سه میلیون تومان تا هشت میلیون تومان وجود دارد که برای یک کاربر با استفاده‌های عمومی بسیار مناسب است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ اچ پی

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

خرید لپ تاپ یک فرایند بسیار دلهره آور و البته هیجان انگیز است. هنگام خرید لبخندی دائمی روی لبانتان نشسته و قند هم در دلتان آب می‌شود! لپ تاپ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و به زودی یکی از آنها مال شما خواهد شد.

هیجان همیشه بد نیست اما ممکن است در قضاوت درست مانع ایجاد کند. برخی اوقات افرادی که به درستی تحقیق و نتیجه گیری کرده‌اند تا لحظه‌ای که از کارتشان پول می‌کشند ممکن است دچار اشتباهاتی شوند. شاید این اشتباهات همیشه هم نتیجه بدی نداشته باشد اما اغلب سبب می‌شود فرد لپ تاپ نامناسبی بخرد که چندان به کارش هم نمی‌آید.

یا لپ تاپ اچ پی بخریم؟ این شاید مهم‌ترین سوالی باشد که طرفداران شرکت اچ پی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لپ تاپ در دنیا از خود می‌پرسند و تردیدهایی در این باره دارند.

در این مطلب در نمایندگی HP قصد داریم با بررسی جوانب مختلف خرید لپ تاپ‌های اچ پی، این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و پاسخ قانع کننده‌ای به این سؤال بدهیم.

فکر کردن با چشمانتان

سالیان سال است که لپ تاپ‌ها، کی برد و موس تاچ پد دارند اما هیچ پیشرفت جدیدی نکرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران جدید به ندرت رابط کاربری را در لیست اولویت‌های خود قرار می‌دهند. این مسئله بسیار جای تأسف دارد چرا که اغلب تعاملات ما با لپ تاپ از طریق دست‌هایمان صورت می‌گیرد. اپل تنها کمپانی است که این واقعیت را پذیرفته و در فروشگاهایش به خریداران اجازه می‌دهد مک بوک ها را در درست گرفته، با کیبوردش کارکرده و در واقع آن را کشف کنند. تفاوت‌های چشمگیری بین رابط کاربر لپ تاپ‌های گوناگون وجود دارند و معمولاً افراد تمایلی ندارند پول زیادی صرف کنند تا مطمئن شوند کدام یک را می‌پسندند. به عنوان مثال ThinkPad Edge E530 لنوو، تاچ پد و کی برد بسیار عالی و علاوه بر آن یک پوینت استیک هم دارد. استفاده روزانه از این لپ تاپ 499 دلاری تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین سعی کنید حتماً قبل از اتخاذ تصمیم، کیبوردهای مختلف را تست کرده و تاچ پدها را امتحان کنید و از احساس خوبی که به شما می‌دهند مطمئن شوید.

کیفیت و کارایی لپ تاپ‌های اچ پی

برای پاسخ به سؤال آیا لپ تاپ اچ پی بخریم؟ باید خرید این محصولات را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از جنبه‌هایی که می‌توانیم برای پاسخ به این سؤال با بررسی آن به نتیجه برسیم، ارزیابی کیفیت و کارایی امکانات و قابلیت‌های مختلف لپ تاپ‌های اچ پی در مقایسه با سایر برندها است.

به طور کلی از نظر ظاهری و ساختاری و همچنین سخت افزار داخلی می‌توانیم اچ پی را به عنوان برندی معرفی کنیم که از تولید اولین لپ تاپ تاکنون توانسته است، کیفیت بسیار قابل قبولی را ارائه دهد.

استفاده از امکانات به روز و پیشرفته در کنار کیفیت و کارایی که در امکانات پایه‌ای هر کدام از مدل‌های اچ پی مشاهده می‌کنیم، باعث شده است تا این برند بتواند فروش بسیار مناسبی در زمینه تولیدات دیجیتال داشته باشد و در سال‌های گذشته به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لپ تاپ شناخته شود.

از نظر نرم افزاری نیز لپ تاپ‌های اچ پی از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند و به دلیل بهره مندی از پردازنده‌های مناسب می‌توانند عملکرد به نسبت خوبی را ارائه نمایند.

البته اچ پی با تولید لپ تاپ‌های مختلف با امکانات متفاوت این امکان را به مشتریان خود داده است تا بتوانند مطابق با نیاز خود، یکی از محصولات را خریداری نمایند.

پس به طور کلی می‌توانیم از نظر کیفیت و کارایی اچ پی را به عنوان گزینه بسیار مناسبی معرفی نماییم.

مسخ شدن دربرابر صفحه نمایش‌های براق و شیشه‌ای

بیشتر لپ تاپ‌های امروزی با صفحه نمایش‌های شیشه‌ای (glassy) راهی بازار می‌شوند. این دسته از نمایشگرها رنگ‌ها را واضح‌تر نشان می‌دهند و در فروشگاه‌ها جلوه خوبی دارند به خصوص مواقعی که خاموش هستند. و البته در یک اتاق روشن و همین طور در فضای باز استفاده از این صفحه نمایشگرها غیر ممکن می‌شود!

خریداران، اغلب این لپ تاپ‌ها را انتخاب می‌کنند زیرا پیدا کردن صفحه نمایشی که غیر براق باشد در فروشگاه‌ها دشوار است. اما آنها وجود دارند و قیمت‌هایشان هم بسیار مقرون به صرفه است. ThinkPad Edge لنوو، لپ تاپ دل Precision و اچ پی ProBook این چنین هستند. ممکن است صفحه نمایش مات را در دیگر لپ تاپ‌ها هم ببینید اما معمولاً این‌ها در حد گزینه‌ای روی وب سایت تولید کننده‌ها باقی می‌مانند. اگر لپ تاپی را که مورد پسندتان است در فروشگاه یافتید توصیه می‌کنم به خانه برگردید و در اینترنت به دنبال مدل مشابه آن بگردید که پوشش مات داشته باشد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%86-Canon-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%A2%D9%86

با توجه به مواردی که گفته شد می‌توانیم به این نتیجه برسیم که هر چند لپ تاپ‌های اچ پی از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما عدم پشتیبانی کامل از این محصولات و همچنین عدم وارد شدن آن‌ها و بالا رفتن قیمت این محصولات باعث شده است تا لپ تاپ‌های لنوو و ایسوس مشتریان بیشتری را پیش روی خود ببینند.

پس اگر دغدغه‌ای برای قیمت و یا پشتیبانی از لپ تاپ اچ پی خود دارید در پاسخ به سؤال آیا لپ تاپ اچ پی بخریم؟ می‌توانید از خرید منصرف شده و به سراغ لپ تاپ‌های ایسوس و لنوو بروید که امروزه روند رو به رو رشدی را برای فروش در داخل کشور در پیش گرفته‌اند.

تعمیر لپ تاپ hp

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

امروزه پرینترها به یکی از اساسی‌ترین لوازم در اداره‌ها، دفاتر و شرکت‌های مختلف تبدیل شده‌اند، به طوری که وجود حداقل یکی از آن‌ها در تمامی ارگان‌ها و حتی منازل شخصی مردم ضروری است

معمولاً وقتی یک پرینتر می‌خریم، انتظار داریم تا آن پرینتر بتواند برای سال‌ها بدون مشکل برای ما هزاران ورقه را چاپ کند، اما متاسفانه در عمل معمولاً این چنین نیست و پرینترها همیشه ما را به دردسر می‌اندازند! پرینترهای کانن canon یکی از بهترین مارک‌های موجود در بازار هستند که به طور گسترده‌ای در کشور ما کاربرد دارند. پرینترهای کانن به دلیل طول عمر و کیفیت بالای خود شناخته می‌شوند، اما استفاده‌ی طولانی مدت از آن‌ها باعث می‌شود تا با خرابی پرینتر کانن مواجه شوید. انواع ارورها و خرابی‌ها در بین مدل‌های مختلف پرینترهای کانن متفاوت هستند، اما برای بسیاری از این مشکل‌ها می‌توان راه حل‌های کلی ارائه کرد.

پرینتر کانن پرینت نمی‌گیرد

بسیاری از کاربران، با مشکل پرینتر کانن پرینت نمی‌گیرد روبرو شده‌اند. برای حل این مشکل ابتدا بهتر است، اتصالات به دستگاه را بررسی کرده و از درستی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. بعد از اینکه، از وصل بودن پرینتر کانن به برق مطمئن شدید، دکمه روشن شدن دستگاه را بفشارید. به لامپ ON نگاه کنید وقتی که از حالت چشمک زدن، به ثابت رسید فرایند چاپ را شروع کنید. اغلب اوقات این مشکل، هنگامی که فایل ارسالی به پرینتر دارای حجم فراوانی از عکس و اشکال گرافیکی باشد رخ می‌دهد. همچنین یک دلیل دیگر، برای پرینت نگرفتن پرینتر کانن را می‌توان در حافظه موقت دستگاه جستجو کرد. پر شدن حافظه پرینتر، در بسیاری از مواقع منجر به متوقف شدن دستور پرینت می‌شود.

بررسی کردن درایور پرینتر را از یاد نبرید، اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه نهایی استفاده و آن را آپدیت کرده‌اید.

مهم‌ترین مشکلات رایج پرینتر کانن

به عنوان بخشی از مهم‌ترین مشکلات رایج پرینتر کانن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرینتر نمی‌تواند برگه را پرینت بگیرد

یکی از مشکلات رایج پرینتر کانن این است که دستگاه نمی‌تواند برگه را پرینت بگیرد. در این مواقع احتمالات مختلفی مطرح می‌گردد، پس اجازه دهید از ابتدا آغاز کنیم و ببینیم آیا چراغ Error بر روی دستگاه پرینتر کانن روشن هست یا نه، سپس باید اطمینان حاصل کنیم که کاغذ در جای خود قرار گرفته است یا نه، محفظه‌ی قرارگیری کارتریج خالی نیست، کابل USB به دستگاهی که تصمیم داریم پرینت بگیریم متصل شده است یا اینکه با فناوری بی سیم ارتباط برقرار شده است با نه. ” حتماً در این مواقع که پرینتر کانن نمی‌تواند برگه شما را پرینت بگیرد، از سیم USB به جای اتصال بی سیم استفاده نمایید.

راه حل

برای رفع این مورد از مشکلات رایج پرینتر کانن اگر دستگاه شما قدیمی است، باید حالت چاپ کننده‌ی پیش فرض (default printer) را انتخاب کنید، در Control Panel ویندوز کامپیوتر خود، وارد قسمت Devices and Printers شده و سپس بر روی پرینتری که قصد دارید از آن طریق پرینت انجام گردد کلیک راست نمایید و با انتخاب کردن گزینه‌ی set as default آن را به صورت پیش فرض به حالت چاپ ببرید. همچنین اطمینان حاصل کنید که در برنامه‌ای که قصد دارید برگه‌ای را پرینت کنید، دستگاه درست را انتخاب کرده‌اید. در صورت برطرف نشدن مشکل، می‌توانید از متخصصین تعمیرات پرینتر کانن در نمایندگی کانن کمک بگیرید.

کند شدن پرینتر کانن

کند شدن پرینتر کانن، یکی از مشکلات رایجی است که کاربران پرینتر کانن همواره با آن مواجه خواهند شد. این مسئله اغلب هنگامی که قصد دارید، فایلی را با کیفیت بالا چاپ کنید اتفاق می‌افتد. ساده‌ترین راه برای رفع این مشکل، مراجعه به تنظیمات پرینتر و کاهش دادن کیفیت چاپ است. با انجام این کار شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. علاوه بر افزایش سرعت پرینتر، در مصرف تونر و یا جوهر دستگاه نیز صرفه جویی خواهید کرد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/02/16/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

کاغذ مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که کاغذ نامناسب با ضخامت بالا را درون پرینتر کانن قرار می‌دهید، روی صفحه نمایش یا به وسیله چراغ‌های پرینتر، یک پیغام خطا ظاهر خواهد شد که به شما خبر از نامناسب بودن کاغذ می‌دهد.

در اولین قدم، شما باید پرینتر را خاموش کرده و آن را از برق بیرون بکشید، سپس بدون دست زدن به دیگر قطعات پرینتر، با احتیاط و به آرامی کاغذ درون پرینتر را از دستگاه بیرون بیاورید.

به طور کلی بهتر است برای جلوگیری از مشکلات پرینتر کانن، بهترین و با کیفیت‌ترین مواد و ملزومات مصرفی را انتخاب کنید. همچنین تعویض و یا شارژ کارتریج را نیز، به افراد ماهر در این زمینه بسپارید تا نیازی به تعمیر پرینتر نداشته باشید.

تعمیرات پرینتر کنون

  • pichboxi akbar mohseni
  • ۰
  • ۰

اگر بنا به هر دلیل خاصی صفحه نمایش آیفون شما شکست یا دچار ترک خوردگی شد چه کار خواهید کرد؟ ما در این مقاله به روش‌ها و راه حل‌هایی اشاره می‌کنیم که در این شرایط می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

متاسفانه سقوط ناگهانی و ناخواسته گوشی از دست کاربران امری بسیار شایع است. طبق تازه‌ترین آمار به دست آمده، ظاهراً چیزی در حدود ۵۵ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند در طول سال بیش از ۳ بار با مسئله سقوط دستگاه از دستشان مواجه می‌شوند. این موضوع بدان معناست که نیمی از ما حداقل در طول 12 ماه 3 بار با مسئله سقوط ناگهانی و ناخواسته گوشی از دست خود مواجه می‌شویم. در این شرایط اگر فرد بسیار خوش شانسی باشید، گوشی شما دچار آسیب دیدگی نمی‌شود. اگر فرد نسبتاً خوش شانسی باشید، احتمالاً شیشه صفحه نمایش دستگاهتان ترک می‌خورد اما دستگاه قابل استفاده خواهد بود و اگر فرد بد شانسی باشید، احتمالاً صفحه نمایش و تاچ دستگاهتان شکسته و باید نسبت به تعویض آن وارد عمل شوید.

تعویض کامل touch LCD

شکستگی تاچ و آل سی دی آیفون در این حالت زمانی رخ می‌دهد که آل سی دی iphone شما به گونه‌ای شکسته باشد که گوشی شما روشن نشود و یا وقتی روشن می‌شود، تاچ آن به درستی کار نکند.

 این حالت خصوصاً در مورد نسخه‌های جدیدتر آیفون به مراتب هزینه بیشتری نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر دارد.

تعویض گلس آل سی دی آیفون

شکستگی تاچ و آل سی دی آیفون در این حالت زمانی رخ می‌دهد که گوشی شما بر اثر ضربه وارد شده، تنها گلس یا شیشه‌ی روی آن بشکند و آسیبی به تاچ و خود فریم آل سی دی وارد نشده باشد که در این حالت با اینکه شکستگی و ترک‌هایی روی صفحه نمایان می‌شود اما LCD و تاچ تلفن شما بدون مشکل کار خواهد کرد.

برای این نوع شکستگی شما هزینه خیلی کمتری برای تعمیر پرداخت خواهید کرد. 

آیفون خود را به تعمیرکاران مجرب واگذار کنید

اولین گزینه‌ای که در این شرایط احتمالاً در ذهنتان نقش می‌بندید مربوط به واگذار کردن آیفون به تعمیرکاری مجرب است. خوشبختانه تعویض صفحه نمایش و تاچ دستگاه چندان امر دشواری نیست، اما با این حال باید تعمیرکار مورد نظر در زمینه دمونتاژ صحیح آیفون شما تجربه کافی داشته و فردی قابل اطمینان باشد. در غیر این صورت ممکن است آیفونتان دچار مشکلات عمده دیگری شود. هنگامی که آیفون خود را برای تعمیر به تعمیرکاری نشان می‌دهید حتماً سه سؤال زیر را از وی بپرسید:

تعمیر دستگاه چه هزینه‌ای را شامل می‌شود؟

برای تعمیر دستگاه چقدر زمان لازم است؟

آیا گارانتی در قبال تعمیر آیفون از سوی تعمیرکار ارائه می‌شود؟

مطرح کردن این سه سؤال در سنجش کیفیت عملکرد تعمیرکار مورد نظر بسیار حائز اهمیت است. اگر تعمیرکاری که به آن مراجعه کرده‌اید از کیفیت کار خود اطمینان داشته باشد، بدون تردید در قبال تعمیر آیفونتان گارانتی را ارائه خواهد کرد. اگر وی فرد با وجدانی باشد، بدون تردید قیمتی مناسب را پیشنهاد می‌کند و همچنین زمان مورد نیاز به منظور تعمیر دستگاه هم می‌تواند از دیگر معیارهای سنجش کیفیت عملکرد تعمیرکار مورد نظر باشد.

https://pich-nokmatte.blog.ir/1401/01/10/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86

تعمیر نکردن صفحه شکسته آیفون زمینه آسیب‌های دیگر را فراهم می‌آورد

اگر آی فون صفحه شکسته را تعمیر نکنید و هفته‌ها با آن سر کنید گوشی شما برای صدمات بعدی آسیب پذیرتر می‌شود.

به علاوه صفحه نمایش شکسته آیفون بدین معناست که دیگر گوشی شما در برابر آب مقاوم نیست و هر لحظه ممکن است آب یا دیگر مایعات به داخل آن نفوذ کند. اگر آب یا مقادیر زیادی بخار آب از طریق شکستگی‌ها به داخل صفحه نمایش آیفون شما نفوذ کند احتمال این که گوشی شما اتصال کوتاه کند وجود دارد که در این صورت دیگر امکان تعمیر آن وجود ندارد.

تعمیر گوشی آیفون

ریکاوری رم

  • pichboxi akbar mohseni